برای دانستن اینکه چه مسائلی مهم هستند و در چه مرحلهای قرار دارند، نیازی به مرتب کردن ورودی ایمیلها و صفحات متعدد نیست.
با استفاده از امکاناتی مانند دستهبندی و اولویتبندی تیکت ها، مسیریابی تیکت ها، هشدارها و اطلاعیهها و مدیریت وضعیت تیکت ها، عوامل پشتیبانی میتوانند زمان بیشتری را برای حل مسائل مربوط به پشتیبانی واقعی صرف کنند.
با داشتن خدماتی مثل پایگاه دانش، سؤالات متداول و مراحل عیبیابی ساده، درک مشتری از تجربه پشتیبانی را بهبود میبخشد و شفافیت کار عامل پشتیبانی را برای مشتری افزایش میدهد.
سیستم تیکتینگ درخواستها را بهجای اینکه به ترتیبی که دریافت میکند، مرتب کند، به ترتیب اولویت فعال میکند. این امر تضمین میکند که مسائل مهمتر، بیشترین توجه را به خود جلب کنند.
سیستم تیکتینگ به مدیران دیدگاهی درباره نحوه فعالیت کارکنان خود میدهد و فرصتهایی برای ترقی کارکنان ایجاد میکند.
دادههای ایجاد شده توسط سیستم تیکتینگ میتواند به تصمیمگیری در مورد منابع مالی و تصمیمگیری برای بهبود فرآیند کمک کند و با تنظیم روند پشتیبانی، افزایش رضایت مشتری را فراهم کند.