مراحل زیر را طی کنید و اطلاعات را مطابق آنچه در زیر آمده در بخش تنظیمات پر کنید.
مراحل زیر را طی کنید و اطلاعات را مطابق آنچه در زیر آمده در بخش تنظیمات پر کنید. بیشتر ...
با استفاده از امکاناتی مانند دستهبندی و اولویتبندی تیکت ها، مسیریابی تیکت ها، هشدارها و اطلاعیهها و مدیریت وضعیت تیکت ها، عوامل پشتیبانی میتوانند زمان بیشتری را برای حل مسائل مربوط به پشتیبانی واقعی صرف کنند. بیشتر ...
اگر به شیوه درست استفاده کنید، سیستم تیکتینگ میتواند تا حد زیادی برای کسب و کار شما سودمند باشد. آنها به شرکتها کمک میکنند تا هزینهها و زمان صرف شده برای حل مسائل مادی را کاهش داده، بهرهوری تکتک عوامل را بهبود داده و برای ارائه خدمات مؤثر، بهترین قابلیتهای عملی را دارند. بیشتر ...
نرم افزار تیکتینگ با افزایش کیفیت پشتیبانی از مشتریان به کسب و کارها در دستیابی به این امر کمک میکند. هنگامیکه شما پشتیبانی از مشتری خود را بهبود میبخشید، باعث خوشحالی مشتریان خود میشوید. این امر به نوبه خود سبب رضایت مشتریان در سطوح بالا میشود و باعث میشود مشتریان شما به استفاده از محصولات و... بیشتر ...
یک نرمافزار تیکتینگ مناسب میتواند یک سرمایهگذاری ارزشمند برای شرکت شما باشد و در صورت راهاندازی صحیح، مقدار زیادی در هزینه و زمان صرفهجویی خواهد شد. تا به حال، ایمیلها ابزار رایجتری برای پشتیبانی درخواستها در یک سازمان بودهاند. بیشتر ...
سیستم تیکتینگ آنلاین بسیار کارآمدتر از ایمیل است. به عنوان یک شرکت یا کسب و کار کوچک، شما میتوانید از میز کار یک سیستم تیکتینگ خوب، برای ساده و مؤثر کردن مراحل پشتیبانی از مشتریان خود استفاده کنید. شما میتوانید حجم زیادی از کارهای روزمره خود را از این طریق کاهش داده و بر رشد کسب و کار خود از طریق... بیشتر ...