مشتریان شما چگونه با شما در ارتباط هستند؟ آیا آنها از طریق تلفن یا ایمیل با شما ارتباط برقرار میکنند یا ترجیح میدهند با پشتیبانی آنلاین شما در وب سایت یا از طریق شبکههای اجتماعی گفتگو کنند؟ بر اساس راهکارهایی که برای پشتیبانی مشتری ایجاد کردهاید، باید به دنبال یک سیستم تیکتینگ باشید که بتواند روشهای مختلف ارتباطی که شما ارائه دادهاید را مدیریت کند.
هر چه میز کار یک سیستم تیکتینگ، بصریتر و قابل استفاده تر باشد، کار واحد پشتیبانی شما را برای تفاوت جزئی قائل شدن بین درخواستهای مشتری، آسانتر میکند. یک ظاهر ساده و غیر پیچیده نیز به شما این اطمینان را میدهد که نمایندگان شما مجبور نیستند ساعتهای زیادی را صرف آموزش کار با نرم افزار کنند. آنها میتوانند بلافاصله شروع کنند.
سیستم های تیکتینگ آنلاین مختلف و قیمتهای متفاوتی که آنها ارائه میدهند را با هم مقایسه کنید. اطمینان حاصل کنید که آیا مجموعه ویژگیهای آنها مطابق با نیازهای پشتیبانی مشتری شما هست. اگر به دنبال پشتیبانی B2B هستید، گاهی اوقات حتی یک نرم افزار تیکتینگ رایگان کافی است.