موفقیت یک کسب و کار فقط با تعداد مشتریان جدیدی که شرکت جذب میکند تعیین نمیشود. مهمتر از همه این است که چه تعداد از آنها به نام تجاری شما وفادار بمانند. ماندگاری مشتری ابزاری برای افزایش سود است. موسسه خبرگان بازاریابی (Chartered Institute of Marketing) ادعا میکند که جذب یک مشتری جدید 4 تا 10 برابر گرانتر از حفظ یک مشتری قدیمی است.
نرم افزار تیکتینگ با افزایش کیفیت پشتیبانی از مشتریان به کسب و کارها در دستیابی به این امر کمک میکند. هنگامیکه شما پشتیبانی از مشتری خود را بهبود میبخشید، باعث خوشحالی مشتریان خود میشوید. این امر به نوبه خود سبب رضایت مشتریان در سطوح بالا میشود و باعث میشود مشتریان شما به استفاده از محصولات و خدمات شما ادامه دهند.
سطوح بالاتر C-SAT نیز شانس عملکرد مشتریان بهعنوان مبلغان نام تجاری شما را افزایش میدهد و درباره کیفیت خدماتی که از شما دریافت کرده است، بهخوبی سخن میگوید. این امر همچنین به فروش بیشتر در آینده منجر خواهد شد.
ویژگی سلف سرویس از جمله ویژگی اساسی یک سیستم تیکتینگ است که در بسیاری از محصولات سیستم تیکتینگ در بازار رایج است. با یک پایگاه دانش گسترده، مشتریان میتوانند با کمک مقالات و راهحلها، مشکلات ساده و تکراری را حل کنند. سیستم های تیکتینگ خاص یک قدم جلوتر حرکت میکنند - آنها کلمات کلیدی را از سؤالات مشتری شناسایی کرده و از تکنیکهای یادگیری ماشین برای پیشنهاد راهحلهای مناسب استفاده میکنند. این امر نقشی کلیدی در حل بخش بزرگی از تیکت های پشتیبانی را ایفا میکند و بارکاری عوامل شما را بهطور قابلتوجهی کاهش و باعث صرفهجویی در وقت شما میشود. سپس عوامل میتوانند از این زمان برای کار بر روی تیکت های با اولویت بالاتر استفاده کنند. یک پایگاه دانش خوب برای آموزش عوامل جدید که به گروه IT شما پیوستهاند نیز مفید است. این امر بهصرفه جویی در وقت و منابعی که سازمان شما برای آموزش آنها صرف میکند، کمک میکند.
مزایای سیستم تیکتینگ متنوع است. ولی می توان گفت بزرگترین مزیت استفاده از نرم افزار تیکتینگ در کسب و کار شما این است که عملیات گروه پشتیبانی شما را ساده و مؤثر میکند و باعث افزایش کارایی آن میشود. در روشهای متداول، یک نیروی پشتیبان، مجبور به کنترل ورودی ایمیلهای مختلف، پایگاههای داده مشتری و فهرستهای فعال مختلف میشود که ممکن است بسیار دشوار باشد. سیستم تیکتینگ این ایراد را با تمرکز بر تمام دادههای مشتری، وضعیت تیکت، اولویتها، تگها و برچسبها، SLAهای مرتبط در یک مکان، از بین میبرد. این امر همچنین کانالهای ارتباطی مختلف مانند تلفن، گفتگوی زنده و ایمیلها را با هم در یک پلتفرم برای گروه پشتیبانی شما ایجاد میکند.